up

پست ثابت نظردهی

اینجا می خوانمتان :)

+

کانال من در تلگرام : اینجا 


۱۶ ۱
. عارفه .
۲۱ خرداد ۲۳:۳۰
"دلشوره"عالی بود :)

پاسخ :

مرسی عارفه :)
. عارفه .
۲۳ خرداد ۱۲:۱۹
چرا نخوره؟!!
اتفاقا باید خورد !
فقط برنامه ریزی شده و متعادل :)
اینطور نیست؟!

+
کاش نظرات هر پست فعال بود :)

پاسخ :

اون پست فقط فان بود :)
معلومه که باید خورد!! غذا نخوره که میمیره:))))))
چشم از این به بعد اکثر پست ها با کامنتدونی خواهد بود :)
محدثه سادات نبی یان
۲۳ خرداد ۲۱:۵۶
خانه سالمندانتو دوست دارم

پاسخ :

منم تو رو :)
محدثه سادات نبی یان
۲۳ خرداد ۲۳:۱۶

خانه سالمندان عالی بود همسایه ی جااانممممم


هعععی

هعی


...

یا نور المستوحشین فی الظلم...

پاسخ :

عزیزمی همسایه...عالی که تویی :)
کبوتر بادبادک باز
۰۲ تیر ۱۷:۲۱
برای پست انگشت
یه لب:)خند بزرررررگ ..

پاسخ :

خدا رو شکر که یه لب:)خند بزرگ نشوند رو لبت:)))))
بق بقو
۲۰ آبان ۲۰:۱۹
:))
سلام نرگس جان
چه جالب من نتیجه امتحانم اومد ، تو چه طور؟

پاسخ :

من سی ام امتحان دارمT_T
خوب بود امتحانت ان شالله؟
راستی سلام بق بقو جان:)) خیلی خوشحالم که پیدات کردم:)
بق بقو
۲۰ آبان ۲۰:۳۰
منم خوش حالم نرگس جون...:))

پاسخ :

:)
بق بقوی مهربون:)
زهـرا ...
۲۲ آبان ۱۳:۰۶
سلام نرگس جان
مرسی از حضورت عزیز
فرصت بشه میام میخونمت.
الان متاسفانه نمیتونم.
ببخشید

پاسخ :

زهرای عزیزم..صرفا جهت اینکه نوشته هات قشنگ بود بهت سر زدم:)))
و از این به بعد هم با همین دلیله:)))

کبوتر بانو
۱۱ آذر ۲۲:۲۱
نامه ات رو با لبخند خوندم :]
ممنونم جانان ... ممنون
دو نقطه پرانتز

پاسخ :

کبوتر بانو جان من :)))
فاطیما کیان
۲۳ آذر ۱۸:۰۰
اول این پست جدیدت رو خوندم فکر کردم تکه ای از کتاب کیمیاگر هست , ولی بعد متوجه شدم :)

پاسخ :

فکر می کنم منظورت سانتیاگوست که چوپان بود!!
آره،شباهت هایی هست!اما تفاوتش اینه که تو یک تکه نان،اون شخصیت صاف و ساده دنبال خدا میره و تو کیمیاگر سانتیاگو دنبال گنج!
:))
کبوتر خاتون
۰۵ دی ۱۶:۵۸
و خب سلام :) از اسم های خداست ;)

و عشق 
و تنها عشق
مرا رساند
به امکان یک پرنده شدن ... :)

ممنونم نرگس بانوی جانم بابت نامه ی پر از حال خوبت ...

پاسخ :

کبوترها بی شک مهربانی از بالهایشان مییریزد :))
کاکتوس آبی
۳۰ فروردين ۰۰:۳۲
بلاگت یه آرامش خاصی داره 
هدر بلاگتو رنگِ بنفششو دوس دارم:)

پاسخ :

آبی جان:)
پیش پات تغییر دکور دادم :)
خدا رو شکر که خوب شده :))) 
چش قلبی واست:)))
بیگل ..
۱۰ تیر ۱۵:۱۷
شما آقای بنفش سابق هستین؟

پاسخ :

خیر :)
من اصلا آقا نیستم :))
ایشون با نام دیگری برای وبلاگشون  تا جایی که مطلعم مشغول به وبلاگ نویسی هستند.
فاطمه صالحی
۲۵ شهریور ۰۰:۰۹
آبجی جوووووووووووووونـــــــــــم!
.
.
.

عاشـــــق وبلاگتم:)))))


پاییز شاد
۰۲ آبان ۱۸:۲۶
خوالستید مایل بودید مرا دنبال کنید تا منم شمارا دنبال کنم داداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید