up

هر روز رمضان است

هفته ی اخر قرار های مغربانه و سحرانه... از همین امشب به فکر گوش سپردن به اخرین دعای سحر امسال شدم و نتونستم حجم غم اون لحظه را تصور کنم. البته که درهای رحمت خدا تو این ماه بازه ولی هر بار که به رحمت و بخشندگیش فکر می کنم،وقتی خودش گفته لاتقنطوا من رحمه الله، چرا برام عادت نشه عبادتش تو طول سال؟چرا شب های جمعه کمیل نخونم و روزای جمعه سمات و صبحای جمعه ندبه؟ چرا فقط تو ماه رمضون باید دعا بخونم؟ چرا کتاب معجزه ی الهی دینمو نخونم وقتی هرکی خونده اسلام آورده؟ چرا نماز شب نخونم و العفو نگم و هر شبم قدر نباشه وقتی ضمانت کرده که استجابتم کنه؟؟ 
بیاین هر روزمون رمضان باشه... بیاین از رحمتش نا امید نباشیم... بیاین برای یه اقای غریب و مظلوم که منتظر سیصد و سیزده نفره فقط دعا کنیم... 
ولی خب، بازم هرچی فکر می کنم میبینم اخرین دعای سحر،و اخرین ربنا چقدرررر... 
۲ ۰
کبوتر :)
۲۰ تیر ۱۴:۵۳
دعای وداع ماه رمضون ... واقعا دلهره آوره ...
.
.
.
ساله هاست منتظر سیصد و اندی مرد است ...
محدثه سادات نبی یان
۲۱ تیر ۱۹:۲۸

هر روز رمضان هست... ولی بهجت این ماه رو هیچ وقت آدم پیدا نمیکنه...

کاش خوب تمرین کنیم ک خوب عمل کنیم

خوب ذخیره بشه واسه بقیه ی ماها...

هعی نرگسی... هععععی


اومدم دعوتت هم بکنم برای سلسله پست های جدیدم!

دیدار دانشجویی بیستم تیر ماه با رهبر انقلاب، به روایت پرستوی شماره ی 213


ما رو زیاد دعا کن :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید