up

آقای خوبیها، این بار از نزدیک سلام...

آخرین پستم برمیگرده به تولد آقای خوبیها:) یادمه اون شب تو خیالم مثه یه کبوتراز ورودی حرم تا بست طوسی و  ورودی دارالحجه رد میشدم، صحن انقلاب و جمهوری و آزادی رو یکی یکی می گشتم و از ته قلب اونجا رو می خواستم...اونجایی ته ته ته آرزوهام بود که از کنار در، یه گوشه ی حرم آقا به چشمم می خورد از لابلای جمعیت...

این پست،در جهت تحقق آرزوی  مذکور در  روز دوشنبه  مورخ سیزده مهر نودوچهار،نگارش میشه...

الحمدالله رب العالمین...حال اون سجده که مدام میگی...لک الشکر و لک الحمد...

آقاجون، یه قلب عاشق شکسته ، تو یه گوشه از حرمت...چه لطف بزرگی بود در حق من...حال این سفر هیچوقت یادم نمیره...آقا ازم قبول کنبد....آقای خوبیها...

...

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری...الصدیق الشهید...صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه...کافضل ما صلیت علی احد من اولیایک...


۱ ۰
. عارفه .
۱۸ مهر ۱۷:۰۲
خوشا به حالتون...
التماس دعا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید