up

چهارده دقیقه به باران...

از کنار طبیعی ترین اتفاق ها هم نباید گذشت.از صدای حرف زدن اعضای خانواده با همدیگر،از صدای بلند درس خواندن کوچکترین فرد خانواده!از صدای آلارم موبایل هایی که اصرار بر بیدار کردنت دارند...از صدای قطارهایی که ساعت دوازده هر شب از ایستگاه شهر می گذرند...صدای دکمه های کیبورد که حرفهایت را از سرت می کشند بیرون...صدای باز و بسته شدن در...صدای گریه ی کودک همسایه...صدای موذن پیر مسجد،صدای گاری دستی آقای رفتگر...صدای باران...یاد شبهایی افتادم که می نشستم پای هواشناسی گوشی و هی صفحه را رفرش می کردم و منتظر می ماندم...و وقتی روی صفحه ظاهر میشد "ساعت دوازده-باران ملایم"،ساعت را نگاه می کردم و کف کوچه را...وفکر امانم نمیداد...فکر می کردم و آخرش به این نتیجه می رسیدم که چقد خوب میشد  اگر میشد انقدر به چیزهای جور و واجور فکر نکرد...مثلا برای مغزمان یک برنامه ای چیزی می نوشتیم که جز به خدا،نعمت هایش،لطف هایش و علومش فکر نکند...بعدش می فهمیدم که حتی همین هم فکر بوده و دوباره به کف کوچه نگاه می کردم!و به ساعت...از صدای باران نباید گذشت...باران فکر آدم را پاک می کند و فکرهای خوب جایگزینش میشود...باران رحمت ست... و من هرگز از رحمتش نا امید نمیشوم...

لاتَقنَطوا مِن رَحمَه الله اِنَّ للهَ یَغفِرُ الّذُنوبَ جَمیعاً اِنَّهُ هُوَ الغَفورُ الرَّحیم...زمر-53 + اینجا

۱ ۰
بق بقو
۲۹ آبان ۰۲:۲۹
من نیز رحمت خدارو دوس دارم‎:)‎....خیلی

پاسخ :

:))) بق بقوووو جانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید