up

چرا زنده ام؟

یادمه...وقتایی که خیلی کوچیک بودم،وقتی با مامان وبابا می رفتیم مراسم امام حسین جان...وقتی ازشون دلیل گریه ها رو می پرسیدم...دلیل این همه مراسم ها رو تو خیابونا...بهم می گفتن چون امام حسینو شهید کردن...چون بهشون آب ندادن...می گفتم،مگه آدما  از تشنگی می میمیرن؟مگه میشه آبی نبوده باشه که بخورن...می پرسیدم مگه چند روز آب نخوردن؟مگه بچه هاشون چند روز آب نخوردن...می پرسیدم...نمی فهمیدم...نمی دونستم...هنوزم نمی دونم...الان که مَقتَل می خونم و اشکام بند نمیان هم نمی دونم...الان که واقعه ی عاشورا رو از اول تا آخر روضه شو حفظم هم نمی دونم...هنوز نمی دونم...هنوزم نمی فهمم...که اگه می فهمیدم الان زنده نبودم...که اگه می فهمیدم نمی تونستم نفس بکشم...که اگه می فهمیدم تا بحال هزاران بار از غصه جون داده بودم...

اَلسَّلامُ علی الحُسَین...وعَلی عَلیِّ بن الحسین...و عَلی اَولادِ الحُسَین...وعَلی اَصحابِ الحُسَین...وعَلی اَخِ الحُسَین اَلعَبّاس...و عَلی اُختِ الحُسَین اَلزِّینب...

۱ ۰
بق بقو
۱۱ آذر ۱۱:۳۶
:"(
من همین طور ... هنوز نمیفهمم

پاسخ :

:((( اوهوم بق بقو...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید