up

بیست سالگی

گیجم...بیست سال گذشت...دنبال یه شروع دوباره ام...یه چیزی شبیه شیفت دیلیت...همه چی پاک شه و از نو بنویسم...این اتفاق از دست خدا برمیاد فقط...نه؟

بیست سال گذشت و من باورم نمیشه...دوست دارم گذشته رو مرور نکنم و به آینده فکر کنم...دوست دارم گذشته رو بذارم رو حالت فراموشی...همه شو...حتی خاطرات خوش و قشنگ و...

دوست دارم سومین دهه ی زندگیمو شروع کنم ولی یجوری که انگار از نو متولد شدم...

اینو اینجا می نویسم برای همه ی آدمای دور و برم...که وقتی نبودم بخونن...که منو ببخشن اگه جایی ذره ای دلشونو شکستم یا خوب نبودم...

و خداجانم...حالم با تو خوبه فقط...منو ببر به اون راهی که باید...

یا الله و یا رحمن و یا رحیم...یا مقلّب القلوب...ثبت قلبی علی دینک...

به توکل نام اعظمت ...

بسم الله الرحمن الرحیم...

میریم که شروع کنیم بیست سالگی رو...

.

.

 

۴
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید