up

قاطی پاتی نوشت!

1.امروز هم خدا رو شکر ،روندِ تمامیِ روزهای هفته ی قبل رو ادامه دادم و مثل تک تک اون روزها، باز خواب موندم!و پنجمین غیبتمو برای یه درس سه واحدی خوردم!خدایاا حذفم نکنه....

2.امروز تو جاده تصادف شد:((( یه خانمه خونین و مالین افتاده بود:(((( دعا کنین نمرده باشه:(((

3.امتحان ساختمون داده یِ امروز پنج نمره بود کلا،چاهار نمره ش کدنویسی بود...خدایا سرمو به کجا بکوبم!ساختمونه خب!استراکچره!شبه کد می خواد!نه کد سی شارپ!!!!(این دو جمله برای کامپیوتریها،بیشتر قابل درکه!)

4.نخندین!ولی دیشب به خاطر یه حشره ی مرموز که نمیدونم از کجا پیداش شده بود، نصفه شب رفتم تو یه اتاق دیگه خوابیدم!الان دوباره رفتم دیدم همونجاست هنوز!خیره :||

5.بچه ها،قصه ی اینستاگرامی خانم چیستا یثربی رو دنبال می کردین؟!!

.

.

#موقت

۳ ۰
. عارفه .
۳۰ آبان ۱۷:۴۴
1.خداروشکر :)))))
2.ای وای :((( ایشالا چیزی نشده ! :(
3.سر درنیاوردم :|
4.من امروز یه بچه سوسکو اومدم بکشم در رفت :| کجا رفت ؟! خدا می دونه :|
5.قصه ی پستچی؟!(من دارم دنبال می کنم تو اون پیجی که من دنبال می کنم هنوز تموم نشده)

پاسخ :

1:عااارفه خفت می کنممم!!الان چرا میخند؟میگم خواب موندمممم:دیی عجبا!!!
2.خدا کنه:((
3.در پست دلیلش قید شد:))
4.من یه سوسک گنده دو هفته تو اتاقم بود!!پیدا نمیشددد!!!
5.آرهههه..چرا از پیج خودش نمی خونی؟؟؟
بق بقو
۳۰ آبان ۱۸:۰۷
نرگس جون ... ما امتهانمون 6 نمره ای بود 3 نمره کد به هر زبانی چه #c یا++C
3 نمره دیگه شبه کد :)
اما خدایی 4 نمره خیلی زوره :|
ان شاءالله که نمره خوبی بگیری :)
من نیز 2 تا از کلاسامو خواب مونده 3 واحدی تا الان 2 تاا غیبت الکی الکی...میفهمم :/

پاسخ :

بق بقو،فقط دارم دعا می کنم اون همه خوندنم به خاطر کد از بین نره!!البته ناراضی نبودم از امتحان ولی خب سخت بود :|||
رفتم با استاد حرف زدم گفت حذفت نمی کنم!!!منم خر کیف :دیی

بق بقو
۰۲ آذر ۲۱:۱۳
من اینجا نظر نذاشتن آیا:|

پاسخ :

چرا گذاشتی،،الانم اون بالاعه دیگهه!!!(آیکون فیلینگ شای!!)
می دونی بق بقو وضع مارو؟؟؟اصن انقد امتحانام رگباریه وقت هیچکاری برام نمونده!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا هو...
یا مَن لا هو الّا هو...
بسم الله الحمن الرحیم

چشمت از ناز به حافظ نکند میل آری
سرگرانی صفت نرگس رعنا باشد

_____________________
بلاگ بیان
پلاکِ صدوچهاردهم
منزل ویولِت
به خانه یِ بنفشِ من دَعوتید :)
contact
contact
contact
دنبال کنندگان ۱۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید